More share buttons
اپنے دوستوں کے ساتھ اشتراک کریں

پیغام بھیجیں
icon تابی لیکس
Latest news
لاہور میرا گھر ہے یہاں پی ایس ایل کھیلنے کیلیے بہت پرجوش ہوں: عمران طاہر ’آفریدی لیجنڈ ہیں، وہی پی ایس ایل کی ٹرافی بھی اٹھائیں گے‘ بوپارہ پی ایس ایل فائیو کی ٹرافی کی رونمائی، افتتاحی میچ کل کراچی میں ہوگا ایم سی سی بمقابلہ ملتان سلطانز ایم سی سی نے ملتان سلطانز کو 72 رنز سے شکست دے دی دونوں ٹیموں کے درمیان ٹی ٹونٹی میچ ایچسن کالج میں کھیلا گیا ایم سی سی نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ اوورز میں 4 وکٹوں کے نقصان پر 184 رنز بنائے روی بوپارہ 70 اور کمار سنگارا 52 رنز بنا کر نمایاں علی شفیق نے دو کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی جواب میں ملتان سلطانز نے 112 رنز بنائے خوشدل شاہ 45 رنز بناکر نمایاں رہے بوپارہ اور سنگاکارا – رنزوں کا فوارہ، ملتان سلطان کو بھی ڈھیر کردیا قومی کرکٹرز / فٹنس ٹیسٹ سنٹرل کنٹریکٹ یافتہ کھلاڑیوں کے فٹنس ٹیسٹ این سی اے میں جاری قومی کرکٹرز کے فٹنس ٹیسٹ مسلسل دو روز تک جاری رہیں گے فٹنس ٹیسٹ میں کھلاڑیوں کے فیٹ اینالسز، اسٹرینتھ، اینڈیورنس، اسپیڈ اینڈیورنس اور کراس فٹ کا جائزہ لیا جارہا ہے فٹنس ٹیسٹ کے ابتدائی مرحلہ میں 10 کھلاڑیوں کے فٹنس ٹیسٹ لیے جارہے وہاب ریاض، شاداب خان اور محمد عامر کے دو روزہ فٹنس ٹیسٹ 20 جنوری سے شروع ہوں گے ٹائیفائیڈ کے باعث عثمان شنواری کا فٹنس ٹیسٹ بھی دوسرے مرحلے میں ہوگا وائرل انفیکشن کے باعث اظہر علی، محمد رضوان اور اسد شفیق کے فٹنس ٹیسٹ بعد میں لیے جائیں گے فخر زمان اور حسن علی کے فٹنس ٹیسٹ میڈیکل پینل کی کلئیرنس کے بعد ہوں گے سپرلیگ ڈرافٹ میں غیر ملکی کھلاڑی کون سی ٹیم منتخب کریگی لاہور: جنوبی افریقی سپرسٹار ڈیل اسٹین بھی ڈرافٹنگ میں شامل لاہور: انگلینڈ کے سٹار اوپنر بلے بازجیسن روئے بھی ڈرافٹنگ میں اہمیت کے حامل لاہور: معین علی، عادل راشد، ہاشم آملا پر بھی فرنچائزز کی نظر لاہور: افغانستان کے سٹار باؤلر راشد خان اور محمد نبی بھی ڈرافٹنگ فہرست میں شامل لاہور: کولن منرو اور انجیلو میتھیوز سمیت کئی نامور کرکٹرز کا انتخاب آج ہوگا کراچی کنگز نوجوان کرکٹرز کی کارکردگی نکھارنے میں ثابت قدم نیشنل اسٹیڈیم کراچی میں کوچنگ کلینک کا انعقاد کراچی کنگز کے پلیٹ فارم سے جڑے باصلاحیت کرکٹرز کی شرکت کراچی کنگز کے ہیڈکوچ ڈین جونز اور صدر وسیم اکرم نے نیٹ سیشن کرایا لیجنڈری فاسٹ بولر وسیم اکرم نے پیسرز کو سوئنگ کے گر سکھائے ڈین جونز نے سکھایا کنڈیشن کے مطابق کیسےبولنگ اور بیٹنگ کی جاتی ہے کرکٹ لیجنڈز سے ملاقات اور ٹپس ملنے سے کھلاڑیوں کا خواب پورا ہوگیا قومی کرکٹرز / فٹنس کیمپ فٹنس کیمپ 18 نومبر سے نیشنل کرکٹ اکیڈمی لاہور میں شروع ہوگا 8 روزہ کیمپ 25 نومبر تک جاری رہے گا کیمپ میں شریک کھلاڑی 17 نومبر کو این سی اے میں رپورٹ کریں گے کیمپ کی نگرانی ڈائریکٹر میڈیسن اینڈ اسپورٹس سائنسز پی سی بی ڈاکٹر سہیل سلیم کریں گے محمد عامر، محمد عرفان اور عماد وسیم کیمپ میں شرکت کریں گے اے سی سی ایمرجنگ ٹیمز ایشیا کپ میں شرکت کی غرض سے بنگلہ دیش میں موجود محمد حسنین اور خوشدل شاہ کیمپ میں شرکت نہیں کررہے شعیب ملک، وہاب ریاض اور آصف علی کو کیمپ میں شرکت سے چھوٹ دی گئی ہے تینوں کھلاڑیوں کو جنوبی افریقہ میں جاری مزانسی ٹی ٹونٹی لیگ کے لیے این او سی جاری کئے گئے ہیں ڈین جونز کی جگہ مصباح الحق اسلام آباد یونائٹیڈ کے ہیڈ کوچ ہوں گے

مستقبل کا بلے باز عمیر بن یوسف کا آئیڈیل بھی محمد یوسف

مستقبل کا بلے باز عمیر بن یوسف کا آئیڈیل بھی محمد یوسف

محمد یوسف پسندیدہ کرکٹر ہیں، ان ہی کی طرح بے خوف کرکٹ کھیلنے کی کوشش کرتا ہوں، نوجوان بلے باز عمیر بن یوسف

اے سی سی ایمرجنگ ٹیمز ایشیا میں شرکت کے لیے بنگلہ دیش میں موجود قومی ایمرجنگ اسکواڈ میں شامل 20 سالہ نوجوان کرکٹر عمیر بن یوسف بیٹنگ کی صلاحیتوں سے مالا مال ہیں۔مؤثر تکنیک کے حامل باصلاحیت کرکٹر کا تعلق کراچی سے ہے۔ قائداعظم ٹرافی میں سندھ کرکٹ ٹیم کی نمائندگی کرنے والے اوپنر عمیر بن یوسف نے 4 سال قبل کرکٹ کا باقاعدہ آغاز کیا۔

13فرسٹ کلاس میچوں میں 46.85کی اوسط سے 984 رنز بنانے والے عمیر بن یوسف کا ایک اننگز میں بہترین اسکور 174 رنز ہے تاہم گذشتہ سال فرسٹ کلاسٹ کرکٹ کے اپنے ڈیبیو میچ میں زرعی ترقیاتی بنک کے خلاف 135 رنز کی اننگز ان کے کیرئیر کا یادگارلمحہ ہے۔ نوجوان اوپنر کا کہنا ہے کہ فرسٹ کلاس کرکٹ میں اپنے کیرئیر کے آغاز پر سنچری اسکور کرنا ان کے اعتماد میں اضافہ کا سبب بنا۔ ان کا کہنا ہےکہ وہ ہر میچ میں سو فیصد کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

20 سالہ کرکٹر کو امید ہے کہ قومی ایمرجنگ ٹیم بنگلہ دیش میں شیڈول ایونٹ میں عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کرےگی۔ انہوں نے کہا کہ وہ سابق قومی کرکٹر محمد یوسف کی بیٹنگ کے مداح ہیں۔نوجوان اوپنر کا کہنا ہےکہ محمد یوسف اعلیٰ پایہ کے کرکٹر تھے، وہ بھی اپنے آئیڈیل کرکٹر کی طرح بلے بازی کرنے کی خواہش رکھتے ہیں۔عمیر بن یوسف نے کہا کہ بے خوف کرکٹ کھیلنا ان کی کامیابی کی ضمانت ہوگی۔

عمیر بن یوسف اپنے لسٹ اے کیرئیر کے 6 میچوں میں 157 رنز بناچکے ہیں۔ نوجوان کرکٹر کا کہنا ہے کہ رواں سیزن میں وہ بھرپور فارم میں ہیں اور کوشش کریں گے ایونٹ میں قومی ایمرجنگ ٹیم کی جیت میں کلیدی کردار ادا کرسکیں۔ عمیر بن یوسف نے کہا کہ ڈومیسٹک کرکٹ میں معیاری کرکٹ سے ان کے کھیل میں نکھار آیا ہے۔ 20 سالہ بلے باز نے جلد قومی کرکٹ ٹیم کی جانب سے کھیلنے کی خواہش کا اظہار بھی کیا ہے۔

عمیر بن یوسف کا کہنا ہے کہ اےسی سی ایمرجنگ ٹیمز میں شامل دیگر ٹیمیں بھی مضبوط اور متوازی ہیں تاہم پاکستان ایونٹ میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرے گا۔ انہوں نے کہا کہ وہ اعجاز احمد جیسے نامور کرکٹر کی ٹیم منیجمنٹ میں موجودگی کا بھرپور فائدہ اٹھائیں گے۔ نوجوان کرکٹر نےکہا کہ ہیڈ کوچ اعجاز احمد نے بنگلہ دیش کی کنڈیشنز اور پچز کے حوالے سے مفید مشورے دینے کے ساتھ ساتھ بیٹنگ کی صلاحیتوں میں نکھار لانے کے لیے بھرپور محنت کروائی ہے۔

نوجوان بلے باز نے کہا کہ بچپن میں وہ محلے کے دیگر لڑکوں کے ہمراہ اتوار کے روز ٹیپ بال کرکٹ کھیلتے تھے۔ نوجوان کرکٹر کا کہنا ہے کہ مختصر کیرئیر میں ان کی کامیابی کی بڑی وجہ اہلخانہ کی اسپورٹ ہے۔ انہوں نے کہا کہ وہ بچپن سے پڑھائی کےساتھ ساتھ کھیل کو جاری رکھے ہوئے ہیں۔ اے سی سی اے کی تعلیم حاصل کرنے والے 20 سالہ کرکٹر کا کہنا ہےکہ ان کے اہلخانہ نے ہمیشہ ان کی حوصلہ افزائی کی۔

اے سی سی ایمرجنگ ٹیمز ایشیا کپ میں عمیر بن یوسف کےعلاوہ روحیل نذیر اورحیدر علی بھی ٹاپ آرڈر بیٹنگ میں پاکستان کی نمائندگی کریں گے۔

اسکواڈ:

سعود شکیل (کپتان)، روحیل نذیر (نائب کپتان)(وکٹ کیپر)، حیدر علی، عمیر بن یوسف، حسن محسن، خوشدل شاہ، سیف بدر، عمران رفیق، محمد محسن، عاکف جاوید، محمد حسنین، ثمین گل، عماد بٹ، محمد اسداور عمر خان۔

ریزرو:

حسین طلعت، عادل امین، محمد حارث اور عامر علی ۔

ٹیم منیجمنٹ:

اعجاز احمد (منیجرکم ہیڈ کوچ)، راؤ افتخار انجم (باؤلنگ کوچ)، عبدالمجید(اسسٹنٹ کوچ)، حافظ نعیم الرسول (فزیو تھراپسٹ)، صبور احمد (ٹرینر) ، عثمان ہاشمی( اینالسٹ) اور یونس بٹ (سیکورٹی منیجر)۔

شیڈول:

14نومبر: پاکستان بمقابلہ افغانستان
16نومبر: پاکستان بمقابلہ سری لنکا
18نومبر: پاکستان بمقابلہ اومان
20نومبر: پہلا سیمی فائنل
21نومبر: دوسرا سیمی فائنل
23نومبر: فائنل

adds

اپنی رائے کا اظہار کریں