More share buttons
اپنے دوستوں کے ساتھ اشتراک کریں

پیغام بھیجیں
icon تابی لیکس
Latest news
لاہور۔ پی ایس ایل 7 کی آن لائن ٹکٹوں کا اجراء شروع ہوگیا لاہور۔ شائقین کرکٹ آن لائن ٹکٹوں کی خریداری کرسکتے ہیں لاہور۔ پہلے مرحلے میں ابتدائی سات میچوں کی ٹکٹیں فروخت کے لئے آن لائن دستیاب ہیں لاہور۔ 17 جنوری تک پی سی بی نے ٹکٹوں کی خریداری پر خصوصی رعایت دی ہے کرکٹ کھیلنے کے معاملے میں ہم نہیں بلکہ بھارت دباؤ میں ہے، رمیز راجا کرکٹ کو اولمپکس کا حصہ بنوانے کیلیے آئی سی سی 3 ملین ڈالر خرچ کرے گا شاہین کو ابھی کپتانی سے منع کیا تھا: شاہد آفریدی پاکستان جیسا مہمان نواز ملک کوئی نہیں، سابق آسٹریلوی کپتان گریگ چیپل کی دورہ پاکستان کی حمایت سرفراز 2018 میں فوادعالم کو ٹیم میں شامل کرسکتے تھے لیکن ایسا نہ کیا، توصیف احمد ہربھجن نے کرکٹ کے تمام فارمیٹس سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کردیا سابق پاکستانی کرکٹر عتیق الزمان بھی انگلش کرکٹ میں نسلی تعصب کیخلاف بول پڑے سپرلیگ مرحلہ 15 جون تک مکمل کرلیا جائے گا، ذرائع سپرلیگ میچوں میں سے 12 میچوں کو چھ روز میں مکمل کیا جائے گا، ذرائع

تابی لیکس کا آصف علی سے انٹرویو پوری دنیا میں وائرل ہوگیا

تابی لیکس کا آصف علی سے انٹرویو پوری دنیا میں وائرل ہوگیا

https://youtu.be/5sh3IOA3XSw
تابی لیکس کا آصف علی سے کیا گیا انٹرویو دنیا بھر میں وائرل ہوگیا اور ممتاز اخبارات کی زینت بن گیا
روزنامہ جنگ
ورلڈ ٹی ٹوئنٹی میں قومی ٹیم کو فتح سے ہمکنار کرانے والے آصف علی کا ایک پرانا انٹرویو سوشل میڈیا پر وائرل ہورہا ہے۔

انٹرویو میں آصف علی کا کہنا تھا کہ میرا کراچی ٹورنامنٹ میں فیصل آباد کی ٹیم سے پہلی بار نام آیا، اس میچ میں محمد حفیظ نے 100 رنز بنائے تھے، ہم نے سیالکوٹ کو فائنل ہرایا تھا، میں اس ٹیم میں شامل تھا لیکن کوئی میچ نہیں کھیلا تھا۔

آصف علی نے بتایا کہ مجھے فائنل جیتنے پر 55 ہزار کا چیک ملا تھا اور اس وقت میری تنخواہ 5 ہزار روپے تھے، اس پر سوچا کہ اتنی بڑی رقم کہاں رکھوں، پھر چیک جیب میں رکھ کر سو گیا تاکہ کہیں کھو نہ جائے۔

قومی کرکٹر کا کہنا تھا کہ ان پیسوں سے 50 ہزار روپے کی ایک پرانی موٹرسائیکل ون ٹو فائیو خریدی جو چلتے چلتے کہیں بھی بند ہوجاتی تھی، میچ کھلینے گیا اورکچھ دن بعد گھر آیا تو موٹرسائیکل نہیں تھی، بڑے بھائی نے بتایا وہ انہوں نے 5 ہزار روپے کی کباڑ میں بیچ دی۔
https://youtu.be/5sh3IOA3XSw

adds

اپنی رائے کا اظہار کریں