More share buttons
اپنے دوستوں کے ساتھ اشتراک کریں

پیغام بھیجیں
icon تابی لیکس
Latest news
مصباح اور وقار کیلیے بھاگ جانے کے الفاظ مناسب نہیں، ثقلین مشتاق کرپشن میں سزا یافتہ کھلاڑیوں پر قومی ٹیم کے دروازے ہمیشہ کیلیے بند؟ پی ایس ایل فرنچائزز کو فنانشل ماڈل کی فکر پڑ گئی آئی سی سی رینکنگ؛ بابراعظم کی ون ڈے میں پہلی اور ٹی ٹوئنٹی میں دوسری پوزیشن برقرار ہیڈ کوچ قومی کرکٹ ٹیم مصباح الحق کی جمیکا میں قرنطینہ کی مدت مکمل مصباح الحق جمیکا سے آج وطن واپسی کا آغاز کریں گے مصباح الحق اتوار کی صبح 11:30 بجے لاہور پہنچیں گے قرنطینہ کی مدت مکمل ہونے اور کوویڈ 19 ٹیسٹ کا رزلٹ منفی آنے پر مصباح الحق کو سفر کی اجازت ملی لاہور۔ کپتان قومی کرکٹ ٹیم بابر اعظم کی گفتگو لاہور۔ اچھا ہوتا کہ نیوزی لینڈ کی فل ٹیم پاکستان آتی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز راجہ سے ملاقات کافی مثبت رہی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز بھائی نے جو پلان دیے ہے اس پر عمل کرینگے، بابر اعظم لاہور۔ ورلڈ کپ کے لئے بھرپور تیاری کریں، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ میگا ایونٹ میں اچھا پرفارم کریں، بابر اعظم لاہور۔ ٹیم کی بہتری کہ لئے بہترین کھلاڑی چنے ہے، بابر اعظم لاہور۔ ہر کھلاڑی کو پک نہیں کیا جاسکتا، ٹیم میں صرف گیارہ کھلاڑی کھیلتے ہے، بابر اعظم لاہور۔ سرفراز کی سیلیکشن کا معاملہ چیف سیلیکٹر بتا چکے ہے، بابر اعظم لاہور۔ بھارت کے ساتھ ورلڈکپ کا میچ کھیلنے پر پریشر ہوتا ہے، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ اس بار جیتے، بابر اعظم لاہور۔ تنقید کو مثبت انداز میں لیتا ہوں، بابر اعظم لاہور۔ بیٹنگ میں چھوٹی موٹی غلطیاں ہوتی ہے، بابر اعظم آئی سی سی نے ٹیسٹ کرکٹ کی رینکنگ جاری کردی انگلش کپتان جوئے روٹ نے کیوی کپتان کین ولیمسن سے پہلی پوزیشن چھین لی بلے بازوں میں جوئے روٹ کا پہلا جبکہ کین ولیمسن کا دوسرے نمبر پر آگئے قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کا ساتواں نمبر برقرار باؤلرز کی فہرست میں آسٹریلیا کے پیٹ کمنز کا پہلا نمبر شاہین شاہ آفریدی باؤلرز کی فہرست میں آٹھویں نمبر پر موجود آل راؤنڈر کی فہرست میں کوئی بھی قومی کھلاڑی موجود نہیں رمیز راجہ ٹاپ آرڈر بیٹسمینوں کی کارکردگی سے مایوس ہیں عمر کے ساتھ اظہر کی گیند کو سمجھنے کی استعداد کم ہوگئی، رمیز راجہ عمراکمل نے کلب کرکٹ میچ کھیلنا شروع

شاہین آفریدی نے کام کے بوجھ کو کھول دیا

شاہین آفریدی نے کام کے بوجھ کو کھول دیا

پاکستان کی تیز رفتار رہنما شاہین آفریدی نے کرکٹ پاکستان سے گفتگو کرتے ہوئے اپنے کام کے بوجھ سے متعلق تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ اس وقت وہ کھیل کے تمام فارمیٹس سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔

21 سالہ عمر نے اس بات کی نشاندہی کی کہ ٹیسٹ کرکٹ تفریحی ہے اور اس نے ایک کھلاڑی کو بہت سخت کردیا۔

“میں نے پہلے بھی یہ کہا ہے کہ میں کھیل کے تمام فارمیٹس سے لطف اندوز ہوتا ہوں۔ میں واقعی ٹیسٹ کرکٹ سے لطف اندوز ہوتا ہوں کیونکہ آپ واقعی ہر سیشن میں ٹیسٹ ہوتے ہیں۔ یہ مزہ ہے اور یہ آپ کو سخت بنا دیتا ہے۔ میں ٹیسٹ کرکٹ سے بہت لطف اندوز ہوں ، “شاہین نے کہا۔

“مجھے لگتا ہے کہ ہمارا فزیو اور ٹرینر میرے کام کا بوجھ بہت اچھ .ے انداز میں چلارہے ہیں۔ میرے خیال میں وہ دونوں جانتے ہیں کہ مجھے کس طرح استعمال کرنا چاہئے۔ وہ انتظامیہ کے ساتھ مل کر ان چیزوں کی منصوبہ بندی کرتے ہیں۔ میں بولنگ سے پہلے ان کے ساتھ پلاننگ کرتا ہوں۔ میرا خیال ہے کہ اگر مجھے لگتا ہے کہ میرا کام کا بوجھ بہت زیادہ ہو رہا ہے تو میں انھیں خود بتاؤں کہ اگر مجھے کسی میچ میں آرام کی ضرورت ہو۔ تاہم میں نے ایسا کچھ محسوس نہیں کیا اور اب وقت آگیا ہے کہ پاکستان کی طرف سے کھیلوں۔ جب میں اپنے ملک کے لئے اچھا کھیلتا ہوں تو مجھے بہت خوشی ہوتی ہے۔

اسٹار پیسر نے یہ انکشاف بھی کیا کہ ان کا پسندیدہ کھلاڑی ان کا بڑا بھائی ریاض آفریدی ہے اور یہ کہتے ہوئے کہ ان کی توجہ آئندہ ورلڈ کپ میں پاکستان کی نمائندگی کرنے پر ہے۔

“میں شروع سے ہی یہ کہتا رہا ہوں کہ میرا پسندیدہ کھلاڑی ریاض آفریدی ہے ، جو میرا بڑا بھائی ہے۔ میں نے اسے کھیل اور شاہد آفریدی کا کھیل دیکھ کر کرکٹ کھیلنا شروع کیا۔ بولنگ کی طرف ، مجھے واقعتا وسیم [اکرم] بھائی پسند ہے لہذا میں ان جیسے نام کمانے کی کوشش کرتا ہوں ، “انہوں نے کہا۔
“ تابی لیکس”

adds

اپنی رائے کا اظہار کریں