More share buttons
اپنے دوستوں کے ساتھ اشتراک کریں

پیغام بھیجیں
icon تابی لیکس
Latest news
مصباح اور وقار کیلیے بھاگ جانے کے الفاظ مناسب نہیں، ثقلین مشتاق کرپشن میں سزا یافتہ کھلاڑیوں پر قومی ٹیم کے دروازے ہمیشہ کیلیے بند؟ پی ایس ایل فرنچائزز کو فنانشل ماڈل کی فکر پڑ گئی آئی سی سی رینکنگ؛ بابراعظم کی ون ڈے میں پہلی اور ٹی ٹوئنٹی میں دوسری پوزیشن برقرار ہیڈ کوچ قومی کرکٹ ٹیم مصباح الحق کی جمیکا میں قرنطینہ کی مدت مکمل مصباح الحق جمیکا سے آج وطن واپسی کا آغاز کریں گے مصباح الحق اتوار کی صبح 11:30 بجے لاہور پہنچیں گے قرنطینہ کی مدت مکمل ہونے اور کوویڈ 19 ٹیسٹ کا رزلٹ منفی آنے پر مصباح الحق کو سفر کی اجازت ملی لاہور۔ کپتان قومی کرکٹ ٹیم بابر اعظم کی گفتگو لاہور۔ اچھا ہوتا کہ نیوزی لینڈ کی فل ٹیم پاکستان آتی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز راجہ سے ملاقات کافی مثبت رہی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز بھائی نے جو پلان دیے ہے اس پر عمل کرینگے، بابر اعظم لاہور۔ ورلڈ کپ کے لئے بھرپور تیاری کریں، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ میگا ایونٹ میں اچھا پرفارم کریں، بابر اعظم لاہور۔ ٹیم کی بہتری کہ لئے بہترین کھلاڑی چنے ہے، بابر اعظم لاہور۔ ہر کھلاڑی کو پک نہیں کیا جاسکتا، ٹیم میں صرف گیارہ کھلاڑی کھیلتے ہے، بابر اعظم لاہور۔ سرفراز کی سیلیکشن کا معاملہ چیف سیلیکٹر بتا چکے ہے، بابر اعظم لاہور۔ بھارت کے ساتھ ورلڈکپ کا میچ کھیلنے پر پریشر ہوتا ہے، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ اس بار جیتے، بابر اعظم لاہور۔ تنقید کو مثبت انداز میں لیتا ہوں، بابر اعظم لاہور۔ بیٹنگ میں چھوٹی موٹی غلطیاں ہوتی ہے، بابر اعظم آئی سی سی نے ٹیسٹ کرکٹ کی رینکنگ جاری کردی انگلش کپتان جوئے روٹ نے کیوی کپتان کین ولیمسن سے پہلی پوزیشن چھین لی بلے بازوں میں جوئے روٹ کا پہلا جبکہ کین ولیمسن کا دوسرے نمبر پر آگئے قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کا ساتواں نمبر برقرار باؤلرز کی فہرست میں آسٹریلیا کے پیٹ کمنز کا پہلا نمبر شاہین شاہ آفریدی باؤلرز کی فہرست میں آٹھویں نمبر پر موجود آل راؤنڈر کی فہرست میں کوئی بھی قومی کھلاڑی موجود نہیں رمیز راجہ ٹاپ آرڈر بیٹسمینوں کی کارکردگی سے مایوس ہیں عمر کے ساتھ اظہر کی گیند کو سمجھنے کی استعداد کم ہوگئی، رمیز راجہ عمراکمل نے کلب کرکٹ میچ کھیلنا شروع

پی ایس ایل کے 6 باقی میچ 9 جون سے شروع ہونگے

پی ایس ایل کے 6 باقی میچ 9 جون سے شروع ہونگے

ایونٹ کا اختتام 24 جون کو فائنل کے ساتھ ہوگا۔ پاکستان ٹیم 25 جون کو متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت مانچسٹر کے روانہ ہونے سے قبل باقی ایل ایل پاکستان سپر لیگ کے 6 میچ 9 سے 24 جون تک ابوظہبی میں کھیلی جارہی ہے۔

چھ ڈبل ہیڈر ہوں گے۔ یہ پانچ ابتدائی راؤنڈ کے دوران ہوگا اور 21 جون کو ، جب کوالیفائر اور ایلیمینٹرز 1 میچ کھیلے گی۔ میچز متحدہ عرب امارات کے وقت شام 5 بجے (شام 6 بجے پی ٹی وقت) اور دس بجے متحدہ عرب امارات کے وقت (رات 11 بجے پی ٹی ٹی وقت) شروع ہوں گے ، متحدہ عرب امارات کے وقت 8 بجے سے ایک ہیڈر کے ساتھ۔ وقت (9 بجے صبح PT کا وقت) شروع ہوگا۔

9 جون کو کوٹھی پوزیشن کے دار قلندرز تیسری پوزیشن پر واقع اسلام آباد یونائیٹڈ سے ملاقات کریں گے جس میں ٹورنامنٹ 15 واں میچ ہوگا۔

لاجسٹک اور آپریشنل چیلنجوں کی وجہ سے تاخیر پی سی بی کے کنٹرول سے باہر تھی ، جس نے فرینچ کوٹ پاکستان کے کرکٹ کیلنڈر میں سب سے بڑے انعامات کی تربیت ، مشق اور تیاری کے لئے کافی وقت مہیا کیا۔

متحدہ اور قلندروں نے شام میں دوبارہ تربیت کا آغاز کیا ، جبکہ دوسرے علاقوں میں چار آسٹریا والے جمعرات کو تربیت شروع کریں گے۔ کھلاڑیوں اور کھیلوں کے ساتھی کارکنوں کو ، کسی بھی دن الگ تھلگ ہونے کی ضرورت نہیں ہے اور تین منفی بار واپس بھیج دی گئی ہے ، انہیں فریقین کے ساتھ مشترکہ اور تربیتی اجلاسوں میں حصہ لینے کی اجازت ہے۔

یہ شیڈول ہر روز اس ایونٹ میں ضروری ہوتا ہے ، کھلاڑیوں ، تجارتی شراکت داروں اور فرنچائزز کے لئے ، پی سی بی انگلینڈ اور ویلز کرکٹ بورڈ (ای سی بی) کی مشاورت سے ، پاکستان مینز ٹیم کے کھلاڑیوں کی رخصتی پر اتفاق کیا گیا ہے۔ اور کھلاڑیوں نے 25 جون تک ابوظہبی سے اہل فوجیوں کی مدد حاصل کی؟

آسٹریا کے مانچسٹر پہنچے ، جہاں قید تنہائی اور تربیتی سیشن کی مدت کے لئے ڈربی کا انعقاد ضروری ہے۔ پہلا ون ڈے 8 انٹرنیشنل 6 جولائی کو کوڈاف میں ہوگا

نظرثانی شدہ بی ایل پی ایس ایل 6 میچوں کے لئے شیڈول ہے (تمام میچز شیخ زید کرکٹ اسٹیڈیم میں ہوں گے۔ سنگل میچز متحدہ عرب امارات کے وقت شام 8 بجے شروع ہوں گے ، ڈبل ہیڈر بالترتیب شام 5 بجے اور متحدہ عرب امارات کے وقت 10 بجے شروع ہوں گے):

جون 3-8۔ مشورہ دیں
9 جون: لاہور قلندرز بمقابلہ اسلام آباد یونائیٹڈ
10 جون: ملتان سلطانز بمقابلہ کراچی کنگز۔ پشاور زلمی بمقابلہ لاہور قلندرز
11 جون: اسلام آباد یونائیٹڈ بمقابلہ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز
12 جون: کوئٹہ گلیڈی ایٹرز بمقابلہ پشاور زلمی
13 جون: اسلام آباد یونائیٹڈ بمقابلہ لاہور قلندرز۔ ملتان سلطانز بمقابلہ پشاور زلمی
14 جون: اسلام آباد یونائیٹڈ بمقابلہ کراچی کنگز
15 جون: کوئٹہ گلیڈی ایٹرز بمقابلہ قلندرز۔ پشاور زلمی بمقابلہ کراچی کنگز
16 جون: ملتان سلطانز بمقابلہ کوئٹہ گلیڈی ایٹرز
17 جون: اسلام آباد یونائیٹڈ پشاور زلمی۔ کراچی کنگز بمقابلہ لاہور قلندرز
18 جون: ملتان سلطانز بمقابلہ قلندرز
19 جون: کوئٹہ گلیڈی ایٹرز بمقابلہ کراچی کنگز ملتان سلطانز بمقابلہ اسلام آباد یونائیٹڈ
20 جون: پروگرام
21 جون: کوالیفائر (1V2)؛ ایلیمینیٹر 1 (3 v 4)
22 جون: ایلیمینیٹر 2 (ہارنے والے کوالیفائر کے خلاف ون ڈمانے والا 1)
23 جون: آرام / ورزش
24 جون: فائنل

پی سی سی کے ایگزیکٹو وسیم خان: “سنہ 2016 میں اپنے آغاز کے بعد سے ، بی بی ایل ایس نے کئی چیلنجوں کو قبول کیا ، صرف ایک سال اور ایک مضبوط لیگ بننے کے لئے۔”

“یہ ایک بی ایل ایس ایس برانڈ میں اضافہ ہوا ہے اور یہ پی سی کی ساکھ کے لئے ضروری ہے اور مجھے خوشی ہے کہ ہم نے پچھلے دس منٹ میں دباؤ اور بڑے چیلنجوں کا انتخاب کیا ہے۔” اور آگے کی راہ تلاش کرنے کے لئے انتھک کوشش کی گئی ہے ، اور مجھے خوشی ہے کہ ہم ابھی مکمل شیڈول کا اعلان کرنے کی پوزیشن میں ہیں۔
“ تابی لیکس”

adds

اپنی رائے کا اظہار کریں