More share buttons
اپنے دوستوں کے ساتھ اشتراک کریں

پیغام بھیجیں
icon تابی لیکس
Latest news
مصباح اور وقار کیلیے بھاگ جانے کے الفاظ مناسب نہیں، ثقلین مشتاق کرپشن میں سزا یافتہ کھلاڑیوں پر قومی ٹیم کے دروازے ہمیشہ کیلیے بند؟ پی ایس ایل فرنچائزز کو فنانشل ماڈل کی فکر پڑ گئی آئی سی سی رینکنگ؛ بابراعظم کی ون ڈے میں پہلی اور ٹی ٹوئنٹی میں دوسری پوزیشن برقرار ہیڈ کوچ قومی کرکٹ ٹیم مصباح الحق کی جمیکا میں قرنطینہ کی مدت مکمل مصباح الحق جمیکا سے آج وطن واپسی کا آغاز کریں گے مصباح الحق اتوار کی صبح 11:30 بجے لاہور پہنچیں گے قرنطینہ کی مدت مکمل ہونے اور کوویڈ 19 ٹیسٹ کا رزلٹ منفی آنے پر مصباح الحق کو سفر کی اجازت ملی لاہور۔ کپتان قومی کرکٹ ٹیم بابر اعظم کی گفتگو لاہور۔ اچھا ہوتا کہ نیوزی لینڈ کی فل ٹیم پاکستان آتی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز راجہ سے ملاقات کافی مثبت رہی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز بھائی نے جو پلان دیے ہے اس پر عمل کرینگے، بابر اعظم لاہور۔ ورلڈ کپ کے لئے بھرپور تیاری کریں، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ میگا ایونٹ میں اچھا پرفارم کریں، بابر اعظم لاہور۔ ٹیم کی بہتری کہ لئے بہترین کھلاڑی چنے ہے، بابر اعظم لاہور۔ ہر کھلاڑی کو پک نہیں کیا جاسکتا، ٹیم میں صرف گیارہ کھلاڑی کھیلتے ہے، بابر اعظم لاہور۔ سرفراز کی سیلیکشن کا معاملہ چیف سیلیکٹر بتا چکے ہے، بابر اعظم لاہور۔ بھارت کے ساتھ ورلڈکپ کا میچ کھیلنے پر پریشر ہوتا ہے، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ اس بار جیتے، بابر اعظم لاہور۔ تنقید کو مثبت انداز میں لیتا ہوں، بابر اعظم لاہور۔ بیٹنگ میں چھوٹی موٹی غلطیاں ہوتی ہے، بابر اعظم آئی سی سی نے ٹیسٹ کرکٹ کی رینکنگ جاری کردی انگلش کپتان جوئے روٹ نے کیوی کپتان کین ولیمسن سے پہلی پوزیشن چھین لی بلے بازوں میں جوئے روٹ کا پہلا جبکہ کین ولیمسن کا دوسرے نمبر پر آگئے قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کا ساتواں نمبر برقرار باؤلرز کی فہرست میں آسٹریلیا کے پیٹ کمنز کا پہلا نمبر شاہین شاہ آفریدی باؤلرز کی فہرست میں آٹھویں نمبر پر موجود آل راؤنڈر کی فہرست میں کوئی بھی قومی کھلاڑی موجود نہیں رمیز راجہ ٹاپ آرڈر بیٹسمینوں کی کارکردگی سے مایوس ہیں عمر کے ساتھ اظہر کی گیند کو سمجھنے کی استعداد کم ہوگئی، رمیز راجہ عمراکمل نے کلب کرکٹ میچ کھیلنا شروع

ملتان سلطانز نے کراچی کنگز کے خلاف ایک اہم جیت درج کی

ملتان سلطانز نے کراچی کنگز کے خلاف ایک اہم جیت درج کی

بابر اعظم 63 گیندوں پر 85 رنز بنانے کے بعد آخر میں ناقابل شکست رہے جب کراچی کنگز نے خود کو 12 رنز مختصر قرار پائے

جمعرات کو ابوظہبی میں حبیب بینک لمیٹڈ (ایچ بی ایل) پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) مقابلے کے دوران بلے باز ٹم ڈیوڈ اور لیگ اسپنر راشد خان کی شاندار کارکردگی سے لاہور قلندرز نے پشاور زلمی کے خلاف 10 رنز سے کامیابی حاصل کی۔

171 رنز کا مشکل ہدف مقرر کرنے کے بعد ، لاہور قلندرز گیند کے ساتھ فلائنگ اسٹارٹ پر روانہ ہوگئے جب آل راؤنڈر جیمز فالکنر نے اوپنر کامران اکمل (ایک آف پانچ) اور حیدر علی (چھ چھکے میں تین) کو آؤٹ کیا۔ پیچھا

اس کے بعد بیٹسمین ڈیوڈ ملر اور تجربہ کار آل راؤنڈر شعیب ملک نے 44 گیندوں پر 51 رنز کی شراکت میں مشترکہ طور پر انھیں پشاور زلمی کے پیچھا کو بحال کرنے کی امید ظاہر کی۔

لیگ اسپنر راشد خان نے تاہم گرمی کا رخ موڑا اور بلے باز ڈیوڈ ملر کو 23 گیندوں پر 21 رنز بنانے کے بعد بولڈ کیا۔

اس کے بعد راشد نے روومن پویل کو بتھ پر چھڑا لیا جب لاہور قلندرز دباؤ پر ڈھیر ہوگئے۔

اس کے بعد لیگ اسپنر نے بلے باز شیرفین رودر فورڈ (10 میں 15 رنز) کی گیندبازی سے پہلے بلے باز فیبین ایلن ایل بی ڈبلیو کو آؤٹ کرتے ہوئے پکڑا جب پشاور زلمی کے رنز کا مکمل تعاقب کرنے کے امکانات ویران ہونے لگے۔

تیلیندر وہاب ریاض (10 میں 17 رنز) راشد کا اگلا شکار بن گئے جب لیگ اسپنر نے پانچ وکٹوں کی حد سے زیادہ کامیابی حاصل کی۔

جیسے ہی دوسرے سرے سے وکٹیں گر گئیں ، شعیب ملک نے اپنی امیدوں کو زندہ رکھنے میں تنہا ہاتھ کھیلا۔

تجربہ کار آل راؤنڈر بالآخر میچ کے اختتامی مراحل میں گر گیا ، فاسٹ بالر حارث رؤف کی بولنگ پر 48 وکٹوں پر 73 رنز بنانے کے بعد وکٹ ہٹ گیا۔

آخر میں ، پشاور زلمی کی ٹیم آٹھ وکٹوں کے نقصان پر 160 رنز ہی بنا سکی تھی کیونکہ لاہور قلندرز نے 10 رنز کی فتح مکمل کی۔

راشد خان لاہور قلندرز کے بالروں کا انتخاب کرتے تھے ، انہوں نے اپنے مقررہ اوورز میں 20 رنز کے عوض پانچ وکٹیں حاصل کیں۔

اس سے قبل ، ٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کا انتخاب کرنے کے بعد ، پشاور زلمی کے کپتان نے پہلے ہی اوور میں ناقابل یقین یارکر کی مدد سے گرمی کا مظاہرہ کیا ، جس نے فارم میں اوپنر فخر زمان (ایک رن سے تین) کو ہرا دیا۔

اس کے بعد پیسر محمد عرفان نے کپتان سہیل اختر (سات سات رنز) کو ہٹا دیا ، وکٹ کیپر کامران اکمل کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہوئے۔

پیسر عمید آصف نے تجربہ کار آل راؤنڈر محمد حفیظ (چھ دو دو رن) کی بڑی وکٹ حاصل کی جب کہ لاہور قلندرز خود کو ایک خاص پریشانی میں پائے۔

بلے باز محمد فیضان نے انتہائی خوفناک آؤٹ کیا تھا ، فاسٹ بالر وہاب ریاض کی گیند پر فاسٹ بالر وہاب ریاض کے ہاتھوں کیچ آؤٹ ہونے سے قبل 21 گیندوں پر صرف آٹھ رنز بنائے۔

بیٹسمین بین ڈنک اور ٹم ڈیوڈ نے 50 گیندوں پر 81 رنز کی شراکت میں مشترکہ طور پر اپنی ٹیم کو آگے بڑھایا۔

بائیں ہاتھ کے اسپنر فیبین ایلن نے بالآخر ڈنک کو بہتر بنایا کیونکہ بلے باز فیلڈر امید آصف کی گیند پر 33 گیندوں پر 48 رنز بنانے کے بعد کیچ آؤٹ ہوئے۔

آخری میچ کے ہیرو راشد خان اس میچ میں نہیں جاسکے اور سات گیندوں پر صرف آٹھ رنز بنانے کے بعد فیبین ایلن کے ہاتھوں جلدی سے بولڈ ہوگئے۔

آل راؤنڈر جیمز فالکنر نے میچ میں داخل ہوئے اور رن آؤٹ ہونے سے پہلے صرف سات گیندوں پر 22 رنز کی ناٹ اسکور کو توڑا ، تاکہ ان کی ٹیم کی بیٹنگ کی کوشش کو زبردست فروغ ملے۔

کرنل کے نان اسٹرائیکر کے اختتام پر وسیع ترسیل کے آغاز کے بعد اگلے ہی تیلیندر احمد دانیال ایک وسیع ترسیل رن آؤٹ ہوئے۔

بلے باز ٹم ڈیوڈ ، تاہم ، قلندرز کی اننگز کا ستارہ تھے جنہوں نے 36 گیندوں پر 64 رنز کی اندھیرے سے کھیلنا شروع کیا اور اپنے مقررہ اوورز میں آٹھ وکٹوں کے نقصان پر 170 رنز بنا لئے۔

پشاور زلمی کی جانب سے دو وکٹیں لینے کے بعد فیبین ایلن بولروں کا انتخاب کرتے تھے۔

adds

اپنی رائے کا اظہار کریں