More share buttons
اپنے دوستوں کے ساتھ اشتراک کریں

پیغام بھیجیں
icon تابی لیکس
Latest news
مصباح اور وقار کیلیے بھاگ جانے کے الفاظ مناسب نہیں، ثقلین مشتاق کرپشن میں سزا یافتہ کھلاڑیوں پر قومی ٹیم کے دروازے ہمیشہ کیلیے بند؟ پی ایس ایل فرنچائزز کو فنانشل ماڈل کی فکر پڑ گئی آئی سی سی رینکنگ؛ بابراعظم کی ون ڈے میں پہلی اور ٹی ٹوئنٹی میں دوسری پوزیشن برقرار ہیڈ کوچ قومی کرکٹ ٹیم مصباح الحق کی جمیکا میں قرنطینہ کی مدت مکمل مصباح الحق جمیکا سے آج وطن واپسی کا آغاز کریں گے مصباح الحق اتوار کی صبح 11:30 بجے لاہور پہنچیں گے قرنطینہ کی مدت مکمل ہونے اور کوویڈ 19 ٹیسٹ کا رزلٹ منفی آنے پر مصباح الحق کو سفر کی اجازت ملی لاہور۔ کپتان قومی کرکٹ ٹیم بابر اعظم کی گفتگو لاہور۔ اچھا ہوتا کہ نیوزی لینڈ کی فل ٹیم پاکستان آتی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز راجہ سے ملاقات کافی مثبت رہی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز بھائی نے جو پلان دیے ہے اس پر عمل کرینگے، بابر اعظم لاہور۔ ورلڈ کپ کے لئے بھرپور تیاری کریں، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ میگا ایونٹ میں اچھا پرفارم کریں، بابر اعظم لاہور۔ ٹیم کی بہتری کہ لئے بہترین کھلاڑی چنے ہے، بابر اعظم لاہور۔ ہر کھلاڑی کو پک نہیں کیا جاسکتا، ٹیم میں صرف گیارہ کھلاڑی کھیلتے ہے، بابر اعظم لاہور۔ سرفراز کی سیلیکشن کا معاملہ چیف سیلیکٹر بتا چکے ہے، بابر اعظم لاہور۔ بھارت کے ساتھ ورلڈکپ کا میچ کھیلنے پر پریشر ہوتا ہے، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ اس بار جیتے، بابر اعظم لاہور۔ تنقید کو مثبت انداز میں لیتا ہوں، بابر اعظم لاہور۔ بیٹنگ میں چھوٹی موٹی غلطیاں ہوتی ہے، بابر اعظم آئی سی سی نے ٹیسٹ کرکٹ کی رینکنگ جاری کردی انگلش کپتان جوئے روٹ نے کیوی کپتان کین ولیمسن سے پہلی پوزیشن چھین لی بلے بازوں میں جوئے روٹ کا پہلا جبکہ کین ولیمسن کا دوسرے نمبر پر آگئے قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کا ساتواں نمبر برقرار باؤلرز کی فہرست میں آسٹریلیا کے پیٹ کمنز کا پہلا نمبر شاہین شاہ آفریدی باؤلرز کی فہرست میں آٹھویں نمبر پر موجود آل راؤنڈر کی فہرست میں کوئی بھی قومی کھلاڑی موجود نہیں رمیز راجہ ٹاپ آرڈر بیٹسمینوں کی کارکردگی سے مایوس ہیں عمر کے ساتھ اظہر کی گیند کو سمجھنے کی استعداد کم ہوگئی، رمیز راجہ عمراکمل نے کلب کرکٹ میچ کھیلنا شروع

محمد وسیم جونیئر کو پی ایس ایل 6 میں بابر اعظم کو آؤٹ کرنے کا پراعتماد

محمد وسیم جونیئر کو پی ایس ایل 6 میں بابر اعظم کو آؤٹ کرنے کا پراعتماد

اس سیزن کے شروع میں پیسر نے 13 گیندوں پر 14 رنز بنائے تھے

جون میں ابوظہبی میں جب ایچ بی ایل پی ایس ایل 6 کا آغاز ہوا تو اسلام آباد یونائیٹڈ کے تیز گیند باز ، محمد وسیم جونیئر ، پاکستان کپتان اور کراچی کنگز کے پریمیئر بلے باز ، بابر اعظم کی بہتری حاصل کرنے پراعتماد ہیں۔

وسیم نے 13 گیندوں پر 14 رنز بنائے جنھوں نے بابر کو بولڈ کیا لیکن اس سیزن کے شروع میں کنگز کے ساتھ متحدہ کے پہلے مقابلے میں وہ پاکستانی کپتان کو آؤٹ کرنے میں ناکام رہے۔ تاہم ، حالیہ افریقہ کے دورے پر نیٹ میں بابر کو تھوڑا سا بولنگ کرنے کے بعد ، اس تیز بالر نے اپنی خوابوں کی وکٹ لینے میں حوصلہ افزائی کی ہے۔

“میں نے جنوبی افریقہ کے دورے کے دوران جالوں میں بابر بھائی کو بہت زیادہ بولڈ کیا۔ میں اس پی ایس ایل میں اسے برخاست کرنا چاہتا ہوں تاکہ میں اپنی خوابوں کی وکٹ حاصل کر سکوں ، ”وسیم نے کہا۔

19 سالہ نوجوان نے اب تک چار پی ایس ایل کھیل کھیلے ہیں اور انہوں نے شاہد آفریدی ، کامران اکمل ، محمد رضوان اور صہیب مقصود کی وکٹیں حاصل کیں۔ تاہم ، وسیم کی پسندیدہ وکٹ آفریدی کی تھی۔

انہوں نے کہا ، “شاہد بھائی کی وکٹ میرا پسندیدہ تھا کیونکہ ان کا آؤٹ ہونا میرے خوابوں میں سے ایک تھا۔”

اسٹار آل راؤنڈر کے ٹریڈ مارک انداز میں جشن منانے کے بعد نوجوان نے آفریدی کے کچھ مداحوں کو سوشل میڈیا پر مشتعل کردیا۔ لیکن وسیم کا خیال ہے کہ وہ اتنا خوش تھا کہ اسے احساس ہی نہیں تھا کہ اس نے آل راؤنڈر کے جشن کی نقل کی ہے۔

“مجھے اس کے بعد [آفریدی] سے بات کرنے کو نہیں ملا۔ میں صرف قدرتی طور پر منایا. مجھے بہت خوشی ہوئی کہ میں نے محسوس نہیں کیا کہ میں نے ان کی طرح منایا ، “انہوں نے یاد دلایا۔

ایک وابستہ بالر ہونے کے علاوہ ، اس سال کے پاکستان کپ میں ، جب اس نے سندھ کے خلاف اپنا پہلا لسٹ-اے ففٹی اسکور کیا تو وسیم نے بلے بازی کے ساتھ اپنی صلاحیتوں کی جھلک بھی دکھائی۔ دائیں بازو کے تیز گیند باز کا کرکٹنگ کا بت بین اسٹوکس ہے اور اگر وہ پی ایس ایل میں موقع فراہم کرتے ہیں تو وہ بیٹ سے اپنی صلاحیت ثابت کرنے کے لئے تیار ہیں۔

“میں آرڈر میں بیٹنگ کرنے کے لئے تیار ہوں۔ اس سے قبل ٹورنامنٹ میں مجھے پشاور زلمی کے خلاف بیٹنگ کا موقع ملا تھا لیکن اس میچ میں وہ صرف ایک رن بناسکے تھے۔ تاہم ، اگر مجھے دوبارہ بیٹنگ کا موقع ملا تو میں بیٹ کی مدد سے اپنی صلاحیتوں کو ثابت کرنے کی کوشش کروں گا۔

انہوں نے مزید کہا ، “میں نے اس گھریلو سیزن میں ریورس سویپ اور سکوپ شاٹ کھیلنا شروع کیا تھا کیونکہ آپ کو جدید دور کی کرکٹ میں یہ شاٹس کھیلنے کی ضرورت ہے۔”

وسیم پاکستان کے ٹی ٹونٹی اسکواڈ کا حصہ تھا ، جو حال ہی میں افریقہ گیا تھا۔ اگرچہ اس تیز گیند باز کو کوئی کھیل نہیں ملا ، لیکن اسے پاکستان کے کوچوں کے ساتھ کام کرنے کا موقع ملا ، جس کی مدد سے اسے اپنے مجموعی کھیل کو بہتر بنانے میں مدد ملی۔

“مصباح بھائی اور یونس بھائی نے میرے ساتھ بہت محنت کی اور مجھے اعتماد دیا۔ مجھے قیمتی تجربہ ملا ، جو آنے والے پی ایس ایل میں میری مدد کرے گا۔ میں نے جنوبی افریقہ کے دورے کے دوران اپنی رن اپ اپ پر بھی بہت کام کیا ہے اور آپ کو اس کا بہتر ورژن نظر آئے گا۔

“میں بہترین ابھرتے ہوئے بولر بننا اور زیادہ سے زیادہ وکٹیں منتخب کرنا چاہتا ہوں۔ حتمی خواب اسلام آباد یونائیٹڈ کے لئے ٹرافی جیتنا ہے۔
“ تابی لیکس”

adds

اپنی رائے کا اظہار کریں