More share buttons
اپنے دوستوں کے ساتھ اشتراک کریں

پیغام بھیجیں
logo
. . .
icon تابی لیکس
Latest news
ورلڈکپ کے فیصلہ کن معرکے کیلئے ٹریننگ، میسی نے سالگرہ نہیں منائی ٹی20 میں کوئی ٹیم کمزور نہیں ہوتی، سہ ملکی سیریز آسان نہیں، سرفراز کرکٹ ایشیا کپ ‘ پاکستان اور بھارت کا ٹکراؤ 21 ستمبر کومتوقع پاکستان، متحدہ عرب امارات کرکٹ بورڈز کے درمیان مذاکرات کا کامیاب، معاوضوں میں کمی پر رضامند ی سی بی کے مطابق زمبابوے کے خلاف ون ڈے سیریز کے لیے ٹیم ان کھلاڑیوں پر مشتمل ہوگی۔ کھلاڑیوں میں فخرزمان، امام الحق، محمد حفیظ، شعیب ملک، بابر اعظم، آصف علی، سرفراز احمد، محمد نواز، شاداب خان، جنید خان، فہیم اشرف، محمد عامر، عثمان خان شنواری، یاسر شاہ ، حسن علی اور حارث سہیل شامل ہوں گے ڈوپ ٹیسٹ مثبت آنے کے بعد احمد شہزاد کو ٹی ٹوئنٹی اسکواڈ سے ڈراپ کردیا گیا۔ ٹی ٹوئنٹی ٹرائی انگیولر سیریز میں فخر زمان، محمد حفیظ، شعیب ملک، آصف علی، حسین طلعت، سرفراز احمد، حارث سہیل، شاداب خان، محمد نواز، فہیم اشرف، محمد عامر، حسن علی اور عثمان شنواری کو شامل کیا گیا ہے۔ سری لنکا سے مقابلے، جنوبی افریقی اسپنر عمران طاہر کو نظر انداز کردیا گیا قومی ہاکی ٹیم نے آسٹریا کیخلاف سیریز 0-2 سے جیت لی

محمد حفیظ بولنگ ایکشن ٹیسٹ میں کامیابی کیلیے پُراعتماد

محمد حفیظ بولنگ ایکشن ٹیسٹ میں کامیابی کیلیے پُراعتماد

ابوظبی: آل راؤنڈر محمد حفیظ بولنگ ایکشن ٹیسٹ میں کامیابی کیلیے پُراعتماد ہیں۔

ابوظبی میں میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے آل راؤنڈر نے کہاکہ گزشتہ 10 ماہ سے تبدیل شدہ ایکشن سے بولنگ کررہا ہوں، جس کا آغاز آسٹریلیا کے دورے سے ہوا اور پھر میں نے چیمپیئنز ٹرافی بھی کھیلی، موجودہ سیریز کے صرف اس ایک میچ میں میرے بولنگ ایکشن پر اعتراض ہوا، اس کے سوا کہیں بھی کوئی مسئلہ سامنے نہیں آیا، لہذا میں پُراعتماد ہوں کہ بولنگ ایکشن میں کوئی خرابی نہیں ہے اورجو بھی بولنگ کر رہا ہوں وہ نیچرل ہے، انھوں نے کہا کہ ایسا ہرگز نہیں ہے کہ میں نے جان بوجھ کر کسی ایک گیند کیلیے کچھ کیا ہو۔

دونوں بار ایک ہی میچ ریفری اینڈی پائی کرافٹ کی موجودگی میں اپنے بولنگ ایکشن پر رپورٹ ہونے کے بارے میں حفیظ نے کہاکہ میرے دماغ میں ایسی کوئی بات نہیں لیکن دکھ ضرور ہوتا ہے کہ جب آپ کے ساتھ ایسا کوئی سلسلہ منسلک ہو جائے۔ انھوں نے کہا کہ میں ہر سیشن کے بعد ٹیم کے وڈیو اینالسٹ کے ساتھ بیٹھ کر اپنی ایک ایک گیند کا جائزہ لیتا اوربولنگ پر سخت محنت کرتا ہوں، مجھے پریشانی اس لیے ہوئی کہ اسی بولنگ ایکشن کے ساتھ کھیلتے چلے آیا ہوں۔

محمد حفیظ نے کہا کہ بولنگ ایکشن میں تبدیلی کے بعد اب میں25 فیصد بولر بھی نہیں رہا لیکن یقین ہے کہ بائیو مکینک ٹیسٹ میں کامیاب ہو جاؤں گا۔

یاد رہے کہ پاک سری لنکا ابوظبی میں تیسرے ون ڈے میچ کے دوران محمد حفیظ کا بولنگ ایکشن مشکوک رپورٹ ہوا تھا،ان کا ٹیسٹ انگلینڈ کی لفبرا یونیورسٹی میں یکم نومبر کو ہوگا۔

adds

اپنی رائے کا اظہار کریں