More share buttons
اپنے دوستوں کے ساتھ اشتراک کریں

پیغام بھیجیں
icon تابی لیکس
Latest news
مصباح اور وقار کیلیے بھاگ جانے کے الفاظ مناسب نہیں، ثقلین مشتاق کرپشن میں سزا یافتہ کھلاڑیوں پر قومی ٹیم کے دروازے ہمیشہ کیلیے بند؟ پی ایس ایل فرنچائزز کو فنانشل ماڈل کی فکر پڑ گئی آئی سی سی رینکنگ؛ بابراعظم کی ون ڈے میں پہلی اور ٹی ٹوئنٹی میں دوسری پوزیشن برقرار ہیڈ کوچ قومی کرکٹ ٹیم مصباح الحق کی جمیکا میں قرنطینہ کی مدت مکمل مصباح الحق جمیکا سے آج وطن واپسی کا آغاز کریں گے مصباح الحق اتوار کی صبح 11:30 بجے لاہور پہنچیں گے قرنطینہ کی مدت مکمل ہونے اور کوویڈ 19 ٹیسٹ کا رزلٹ منفی آنے پر مصباح الحق کو سفر کی اجازت ملی لاہور۔ کپتان قومی کرکٹ ٹیم بابر اعظم کی گفتگو لاہور۔ اچھا ہوتا کہ نیوزی لینڈ کی فل ٹیم پاکستان آتی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز راجہ سے ملاقات کافی مثبت رہی، بابر اعظم لاہور۔ رمیز بھائی نے جو پلان دیے ہے اس پر عمل کرینگے، بابر اعظم لاہور۔ ورلڈ کپ کے لئے بھرپور تیاری کریں، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ میگا ایونٹ میں اچھا پرفارم کریں، بابر اعظم لاہور۔ ٹیم کی بہتری کہ لئے بہترین کھلاڑی چنے ہے، بابر اعظم لاہور۔ ہر کھلاڑی کو پک نہیں کیا جاسکتا، ٹیم میں صرف گیارہ کھلاڑی کھیلتے ہے، بابر اعظم لاہور۔ سرفراز کی سیلیکشن کا معاملہ چیف سیلیکٹر بتا چکے ہے، بابر اعظم لاہور۔ بھارت کے ساتھ ورلڈکپ کا میچ کھیلنے پر پریشر ہوتا ہے، بابر اعظم لاہور۔ کوشش ہوگی کہ اس بار جیتے، بابر اعظم لاہور۔ تنقید کو مثبت انداز میں لیتا ہوں، بابر اعظم لاہور۔ بیٹنگ میں چھوٹی موٹی غلطیاں ہوتی ہے، بابر اعظم آئی سی سی نے ٹیسٹ کرکٹ کی رینکنگ جاری کردی انگلش کپتان جوئے روٹ نے کیوی کپتان کین ولیمسن سے پہلی پوزیشن چھین لی بلے بازوں میں جوئے روٹ کا پہلا جبکہ کین ولیمسن کا دوسرے نمبر پر آگئے قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کا ساتواں نمبر برقرار باؤلرز کی فہرست میں آسٹریلیا کے پیٹ کمنز کا پہلا نمبر شاہین شاہ آفریدی باؤلرز کی فہرست میں آٹھویں نمبر پر موجود آل راؤنڈر کی فہرست میں کوئی بھی قومی کھلاڑی موجود نہیں رمیز راجہ ٹاپ آرڈر بیٹسمینوں کی کارکردگی سے مایوس ہیں عمر کے ساتھ اظہر کی گیند کو سمجھنے کی استعداد کم ہوگئی، رمیز راجہ عمراکمل نے کلب کرکٹ میچ کھیلنا شروع

بابر بمقابلہ رضوان کا مقابلہ پی ایس ایل 6 میں سلطانوں سے ہے

بابر بمقابلہ رضوان کا مقابلہ پی ایس ایل 6 میں سلطانوں سے ہے

یہ جوڑی فی الحال ایونٹ میں سب سے زیادہ دو رنز بنانے والے کھلاڑی ہیں

جمعرات کو ابوظہبی میں جاری پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن چھ میچ میں دفاعی چیمپین کراچی کنگز کا مقابلہ ملتان سلطانز سے ہوگا۔

سلطان ، جو پوائنٹس ٹیبل میں پانچویں پوزیشن پر ہیں ، فتح کا اندراج کرنے اور پلے آفس کے مقابلہ میں رہنے کے لئے بے چین ہوں گے۔ دریں اثنا ، کراچی کنگز ، جو فی الحال ٹیبل پر دوسرے نمبر پر ہیں ، کو آج کا مقابلہ جیتنے پر وہ پہلے نمبر پر آنے کا موقع فراہم کرے گا۔

حالیہ ماضی میں پاکستان کے دو بہترین بلے باز ، بابر اعظم اور محمد رضوان بھی اس میچ کا حصہ ہوں گے اور یہ جوڑی فتح کی طرف اپنی طرف لے جانے کے لئے بے چین ہوگی۔ سلطانز کے کپتان رضوان اس وقت پانچ میچوں میں 297 رنز کے ساتھ ایونٹ میں سب سے زیادہ رنز بنانے والے کھلاڑی ہیں جبکہ کنگز ’بابر‘ اسی میچ میں 258 رنز کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے۔

ملتان سلطانز کے کپتان محمد رضوان: “جب میں کچھ سال پہلے ابوظہبی میں پاکستان‘ اے ‘کے لئے کھیلا تھا ، تو اس کی پیش کش میں زیادہ دلچسپی نہیں تھی۔ تاہم ، ہم چاہیں گے کہ پچیں ایک موڑ فراہم کریں کیونکہ مجھے یقین ہے کہ ہمارے پاس مقابلہ کا سب سے مضبوط حملہ ہے۔ ہم امید کرتے ہیں کہ ہمیں موڑ کے راستے ملیں گے اور ہمارے بالر حالات کا فائدہ اٹھانے میں اہل ہیں۔

“کراچی اور ابوظہبی کے درمیان پچوں میں زیادہ فرق نہیں ہے۔ لیکن جب میں نے دو سال قبل ابوظہبی میں آخری بار کھیلا تھا تو وہاں کی پچوں میں کچھ اور ہی رفتار تھی اور وہاں کے تیز گیند بازوں کے خلاف گول کرنا آسان نہیں تھا۔ جبکہ کراچی میں ، آپ کو ہٹنے کے لئے تھوڑا سا زیادہ وقت مل جاتا ہے اور میچ عام طور پر زیادہ اسکورنگ ہوتے ہیں۔

کراچی کنگز کے کپتان عماد وسیم: “جہاں تک ٹائٹل کے دفاع کا تعلق ہے تو زیادہ دباؤ نہیں ہے۔ ہمارے لئے اپنے لقب کا دفاع کرنے سے بہتر کوئی اور نہیں ہوسکتا۔ اگرچہ یہ ہمارے ذہن میں نہیں ہے۔ ہمارا پہلا ہدف اس کو آخری چار میں جگہ بنانا ہے۔ ہم انفرادی طور پر ہر میچ کے لئے منصوبہ بنائیں گے۔

“کراچی کنگز” مجموعہ واقعی بیٹنگ اور بولنگ دونوں شعبوں میں اچھا ہے۔ گرم موسم کھلاڑیوں کو نمایاں حد تک متاثر کرسکتا ہے۔ رات کے وقت وس کی وجہ سے بھی تمام ٹیموں کے لئے بہت ساری پریشانی پیدا ہوسکتی ہے۔ اوس واقعی اسپنرز کو متاثر کرے گی۔

اسکواڈز:

کراچی کنگز۔ عماد وسیم (سی) ، عباس آفریدی ، عامر یامین ، ارشاد اقبال ، بابر اعظم ، چاڈوک والٹن ، دانش عزیز ، مارٹن گپٹل ، محمد عامر ، محمد الیاس ، محمد حارث ، تھیارا پریرا ، نجیب اللہ ځدران ، نور احمد ، قاسم اکرم ، شرجیل خان ، وقاص مقصود اور ذیشان ملک

ملتان سلطانز– محمد رضوان (c) ، آصف آفریدی ، حماد اعظم ، عمران طاہر ، عمران خان سنر ، جانسن چارلس ، خوشدل شاہ ، محمد عمر ، برزنگ مزاربانی ، رحمن اللہ گرباز ، ریلی روسو ، شاہنواز دھانی ، شان مسعود ، شمرون ہیتیمیر (جزوی طور پر) دستیاب) ، صہیب مقصود ، صہیب اللہ ، سہیل خان ، سہیل تنویر ، عثمان قادر ، اور محمد وسیم

adds

اپنی رائے کا اظہار کریں